Cukrownictwo polskie przygotowuje akcję propagandową, mającą na celu zwiększenie spożycia cukru i ma zamiar skierować ją głównie na wieś. Jak bowiem wykazuje statystyka spożycia cukru w Polsce miasta spożywają 65,5% wewnętrznej sprzedaży, a wieś, stanowiąca w państwie 74,3% ludności , zaledwie 34,5%. Dodać należy spadek cen cukru na rynkach światowych, kryzys i t.p. czynniki, a musimy przyznać, iż kwota pięciu tysięcy złotych wypłacona Melchiorowi WAŃKOWICZOWI za hasło sztandarowe tej akcji propagandowej „Cukier krzepi” nie wydaje się już tak bardzo oszałamiająca. (23 listopada).
Proponuję posty o podobnej tematyce: |
HANDEL ZAGRANICZNY |
REKLAMA |
CIEKAWOSTKI 1929 |
Ponadto polecam korzystanie ze stale uzupełnianych indeksów: |
ALFABETYCZNY INDEKS OSOBOWY |
ALFABETYCZNY INDEKS MIEJSCOWOŚCI |
MIEJSCOWOŚCI – UKŁAD WOJEWÓDZKI |
INDEKS PAŃSTW |
KALENDARIUM |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz