Cukrownictwo polskie przygotowuje akcję propagandową, mającą na celu zwiększenie spożycia cukru i ma zamiar skierować ją głównie na wieś. Jak bowiem wykazuje statystyka spożycia cukru w Polsce miasta spożywają 65,5% wewnętrznej sprzedaży, a wieś, stanowiąca w państwie 74,3% ludności , zaledwie 34,5%. Dodać należy spadek cen cukru na rynkach światowych, kryzys i t.p. czynniki, a musimy przyznać, iż kwota pięciu tysięcy złotych wypłacona Melchiorowi WAŃKOWICZOWI za hasło sztandarowe tej akcji propagandowej „Cukier krzepi” nie wydaje się już tak bardzo oszałamiająca. (23 listopada).
| Proponuję posty o podobnej tematyce: |
| HANDEL ZAGRANICZNY |
| REKLAMA |
| CIEKAWOSTKI 1929 |
| Ponadto polecam korzystanie ze stale uzupełnianych indeksów: |
| ALFABETYCZNY INDEKS OSOBOWY |
| ALFABETYCZNY INDEKS MIEJSCOWOŚCI |
| MIEJSCOWOŚCI – UKŁAD WOJEWÓDZKI |
| INDEKS PAŃSTW |
| KALENDARIUM |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz