10 grudnia zmieniono dwa ostatnie z pięciu przęseł mostu kolejowego przez Wisłę pod Dęblinem. Most ten jest jednym z największych mostów żelaznych w Polsce i roboty przy zmianie przęseł można zaliczyć do najbardziej poważnych robót mostowych, zwłaszcza, jeżeli się zważy, że ciężar każdego z nowych przęseł stanowi około 800 ton. Na czas wykonywania tych robót, które trwały ponad 12 godzin, musiała być zarządzona przerwa w ruchu pociągów.
Aby jednak nie odwoływać pociągów osobowych na linii Dęblin – Radom, władze kolejowe zorganizowały przewóz pasażerów i bagaży autobusami pomiędzy stacjami Dęblin i Zajeziorze.
Z chwilą zamiany przęseł odbudowa mostu pod dwa tory została całkowicie ukończona i dzięki temu pociągi na linii Dęblin – Strzemieszyce będą mogły kursować bez ograniczenia szybkości.
Proponuję posty o podobnej tematyce: |
INWESTYCJE |
POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE 1929 |
Ponadto polecam korzystanie ze stale uzupełnianych indeksów: |
ALFABETYCZNY INDEKS OSOBOWY |
ALFABETYCZNY INDEKS MIEJSCOWOŚCI |
MIEJSCOWOŚCI – UKŁAD WOJEWÓDZKI |
INDEKS PAŃSTW |
KALENDARIUM |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz