wtorek, 2 kwietnia 1929
Długotrwałe przerwy w ruchu kolejowym, które miały miejsce w ubiegłych miesiącach wskutek silnych mrozów i zawiei, wywołały przestój w przewozach na Polskich Kolejach Państwowych. Z chwilą przywrócenia normalnego ruchu zapotrzebowanie na tabor poczęło nagle wzrastać tak, że całkowite zaspokojenie tego zapotrzebowania natrafiło na duże trudności, zwłaszcza że okres przedświąteczny przyczynił się do zwiększenia braku wagonów wszystkich rodzajów.
Ministerstwo Komunikacji, chcąc zaradzić temu brakowi, uruchomiło około 500 krytych wagonów, wydzierżawionych od Polskiego Towarzystwa Eksploatacji Taboru Kolejowego.
O jakie Towarzystwo tutaj chodzi ? Chyba nie o Polsko - Francuskie, które oficjalnie pojawiło się w roku 1930 ? A może ?
Co tam 500 wagonów ! Na jesieni Ministerstwo Komunikacji wydzierżawiło dla PKP prawie 6 tysięcy, przeważnie węglarek ! PATRZ POST
Co tam 500 wagonów ! Na jesieni Ministerstwo Komunikacji wydzierżawiło dla PKP prawie 6 tysięcy, przeważnie węglarek ! PATRZ POST
Proponuję posty o podobnej tematyce:
POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE 1929
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz